Cuma, Ağustos 05, 2011

Vız Vız Vız

Ben bu sinekleri anlamıyorum. Hem vücudunda benim kanımı taşıyacaksın, üstelik bunu benim rızam olmadan yapacaksın, hem de sana kanını veren kişiyi hiç düşünmeyeceksin olacak işi mi bu?

Hadi her yerimizi ısırıp şişiriyorsunuz tamam da, saldırma sırasındaki yüksek desibelli vızıltınız niye? Sessiz sedasız karnınızı doyurup çekilemez misiniz? İşimiz gücümüz var, ne demeye uyandırıyorsunuz hain domdomlar...

Sizin gece mesainiz yüzünden yaz mevsiminden nefret eder olduk. Hayır bir de en savunmasız zamanımızda geliyorsunuz. Ayıp denen bir şey var yahu.. 

Yıllardır aynı şeyi yapıyorsunuz, sonra canınızdan oluyorsunuz. Sessizce işinizi bitirip gitseniz biz de uykumuza devam edeceğiz. Belki de sabah fark edeceğiz durumu. Hiç mi kafanız çalışmıyor? Atalarınızdan hiç mi ders almadınız anlamıyorum ki? Vuvuzela kılıklılar sizi..

ufff pufffff...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ben de bişi diycem