Cumartesi, Aralık 11, 2010

Özrümüz Büyük




'' Özür dilemek, sizin haksız olduğunuz, karşı tarafın haklı olduğu manasına gelmez. Karşınızdaki insana verdiğiniz değerin egonuzdan yüksek olduğunu ifade eder ''





Freud söylemiş valla ben onun taklitçisiyim. Okuyunca çarptı beni bu söz nedense.
Dur dedim, hemen bloguma yazayım dedim.

Şimdi bu söz beni böyle çarptıysa ne düşünmem gerekir acep ?
Haklı olmak, özür dileyebilmek, karşı taraf, insana verilen değer, ego, yüksek, ifade etmek vs vs vs..

İfade etmekte takıldım. Her şeyin bize ifade etmeye çalıştığı bir şeyler var aslında. Ama bu durum kalın kafamıza girmediği gibi, bir de o kalın kafanın içindeki ifade edilemeyen düşünceler ego'ya sanki mükemmelmiş havası veriyor. Hey allahım ya..

Neyse, çok düşünemeyeceğim. Hazırlamam gereken bir sunumum var ve ben vakit harcadığım için önce kendimden özür diliyorum. Kolay özür dilerim ben.

Dileyin anacım, özür dileyin, özrünüzü ifade edin, çıkarın içinizdeki özürleri. Rahatlayın..
Dilinizi korkak alıştırmayın..
Özür dileyemeyen özürlülerden olmayın !

Haydi şimdilik kalın sağlıcakla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ben de bişi diycem