Cuma, Temmuz 08, 2011

Fenerbahçe

Yalan değil üzülüyorum, hakikaten çok üzülüyorum.
Birileri suçlu ya da değil bilemem ama takımını yürekten seven, attığı bir golle havalara zıplayan taraftarların bir haftadır yaşadıkları, hissettikleri yürek acısına çok üzülüyorum. (yaşadığım, hissettiğim)


Kana kana şampiyonluk yaşanacakken, yana yana soruşturma yaşanmasına çok üzülüyorum.


''Düşene bir de biz vuralım'' mentalitesi ile, kendi ellerine de çamur bulaştığını bile bile o çamuru görmezden gelip, sadece Fenerbahçe'ye yorum yapanlara ve yapılan çirkin yorumlara çok üzülüyorum.


Üzülüyorum işte, bana bunları yazdıracak kadar çok üzülüyorum.


Fenerbahçe'liyim. 
Fenerbahçe'li olmayı da çok seviyorum. 
Futboldan anladığını zanneden bir ergen edası değil bu yazdıklarım. 
Aldığımız bir galibiyette nasıl mutlu olduğumu biliyorum ben; ve böyle olan milyonlarca Fenerbahçe taraftarını...


Çok büyüksün Fenerbahçe, her zaman da öyle olacaksın. Başka sözüm yok...